فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

تصاویر دیدنی از نماز عید قربان در کربلا + عکس و‌ فیلم

  • کد خبر: ۱۱۶۳۲۸
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
تصاویر دیدنی از نماز عید قربان در کربلا + عکس و‌ فیلم
نماز عید قربان در کربلا با حضور جمعی از عاشقان حسینی در حرم‌های مطهر امام حسین و‌ حضرت عباس علیهم‌السلام و همچنین بین‌الحرمین اقامه شد.

به کزارش شهرآرانیوز، در روزهای اخیر جمعی از عاشقان حسینی به کربلا مشرف شدند تا در مراسم دعای عرفه در جوار حرم امام حسین علیه‌السلام به نیایش بپردازند.

 

امروز هم‌زمان با روز عید قربان، زائران ارباب از نماز صبح در جوار حرم‌های مطهر حضور یافته و پس از آن به توزیع نوشیدنی و دهین پرداختند و موکب‌های پذیرایی از زوار از روزهای گذشته راه‌اندازی شده است. همچنین از ساعت ۶ صبح و حتی قبل از آن زائران کربلا با تشکیل صفوف منظم در انتظار برپایی نماز باشکوه عید قربان بودند.

نماز عید قربان در حرم‌های مطهر و بین‌الحرمین برگزار شد که در ادامه تصاویری از اقامه نماز عید قربان در بین‌الحرمین را مشاهده می‌کنید:

1 1 1 1 1 1 1
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->